Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "2006"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2006


(2006-02-07 21:00)
Du har väl inte missat att anmäla dig till årets Rommedag?
 
(2006-02-20 11:00)
På söndagen hölls Norbergs OK:s årsmöte. Det var en hel del medlemmar som tagit sig ur OS-sofforna och kom till årsmötet i NOK-stugan. Johan Källman hade efter 11 år som ordförande och 32 år i styrelsen avviserat att han inte ställde upp för omval. E...
 
(2006-03-07 18:00)
Den traditionella Påskträffen med stafett och efterföljande lunch ordnas på Långfredag den 14 april. Även om det nu i början av mars ser allt annat än vårlikt ut är det dags att börja tänka på att vässa formen till detta fina evenemang.
 
(2006-03-09 23:00)
Den 25-26:e mars skulle det varit premiär för NOK-team samt ungdomarna vid Kringelträffen i Södertälje och Måsenstafetten i Oxelösund. Dessa 2 tävlingar är inställda på grund av alldeles för mycket snö! Måsenstafetten kommer att istället att köras de...
 
(2006-03-13 15:45)
Det är dags för Årets första läger för hela klubben. Som vanligt börjar vi med löpning på Fredag kväll forsätter på Lördag med 2 pass och rogaining på söndagen.
 
(2006-03-20 12:00)
Ännu en upplaga av NOK:s Rommedag är genomförd. 36 skidglada NOKare dök upp i ett omväxlande väder. Dagen kan sammanfattas i underbart preparerade backar och härligt med snö, samt ett mycket glatt humör hos alla närvarande !
 
(2006-03-20 14:00)
Tuff träning och en inspererande fjälltur stod på programmet när delar av NOK-team samlades i Romme i lördags. Träningen var ett första pass på NOK:s Rommehelg! Efter träning bar det av med snövessla mot Rommes topp och den nya toppstugan!
 
(2006-03-28 20:00)
Löpstarke Köping och Hägerstasonen Mårten Ohlsson blev siste man in i teamet när truppen idag spikades för vårsäsongen 2006.
 
(2006-04-13 17:00)
I Schwiez är man redan igång med årets mästerskap. Den 8:e april avgjordes Natt-SM och för Norbergslöparna Micke Oswald och Hannes Friederich blev det stora framgångar!
 
(2006-04-17 13:00)
På påskaftonen arrangerade OK Måsen årets upplaga av Måsenstafetten. Arrangemanget var flyttat från sista helgen i mars till den 15:e april. Denna flytt gjorde att vi fick ändra planerna en del och det som vi från början hade som en prioriterad kavle...
 
(2006-05-11 09:00)
I år är det extra bra att just DU ställer upp! Löpare önskas till alla klasser.Skolaktiviteter gör att 14 av våra unga löpare inte kan delta denna kväll. Så räkna med att du behövs. Lista för anmälan kommer vid NOK-stugan.
 
(2007-04-14 16:00)
SALA. På lördagen avgjordes klassiska Silverjakten i Sala i rikigt skön sommarvärme. NOK hade 24 löpare på plats i Sala och i den tyngsta klassen H21L såg Viktor Funcke till att ta hem årets första seger.
 
(2007-06-25 11:21)
Börjar torsdagen den 27/4 kl 18:00 vid NOK-stugan i Nordansjö. Vår nybörjarkurs startar torsdagen den 27/4 kl 18:00 vid NOK-stugan i Nordansjö. Troligen blir det 5 tillfällen under våren.
 
(2007-06-25 11:26)
Ett av målet när vi i höstas bestämde oss för att åter bli en elitklubb var att förbättra placeringen 71 från tidigare 10-mila. Detta gjordes med bravur när NOK laget sprang in på en fin fin 58:e plats när 10-mila i helgen avgjordes. Alla i laget gjo...
 

Filtrera nyheter

År Månad

 

Sponsorer2017

 

Postadress:
Norbergs OK - Orientering
Engelbrektsgatan 73
73831 Norberg

Besöksadress:
NOK-stugan Nordansjö, .
73891 Norberg

Kontakt:
Tel: +4622323475, +4622320419
E-post: info@norbergsok.se

Se all info